God morgon!

Denna helgen har varit grym! Efter att ha pluggat i lördags hade vi busfest här hemma, jag och adde jagade Colin och han skrattade så mycket att tårarna kom. När Colin hade somnat åkte jag spontant in till stan och träffade svägerskan, det slutade med att jag kom hem fyra på morgonen. Inte för att vi festade till det utan för  att vi hade så mycket att prata om att vi inte ens märkte att klockan plötsligt var 3 och haket skulle stänga.

Väldigt trevligt hade vi i alla fall och vi lär göra om det! Söndagen var ju mindre rolig, jag var sjukt trött även om jag fick sova ut. Man få skylla sig själv, bita ihop och vara en bra mamma ändå! Vi mös ihop hela dagen med både sushi, pizza, godis och blev tjocka. Colin hoppade över sin middagslur och deckade stenhårt kl 18 - och gick upp kl 6 idag, vilket är ovanligt tidigt för honom. Självklart var det min tur att ta morgonen så det var bara att stiga upp och börja dagen. Adde har tagit i stort sätt alla morgonar när han inte jobbat och jag kände att en gång var tredje vecka kan han väl få sovmorgon! Haha nej så är det inte riktigt, i och med att jag skriver uppsats måste jag vara utvilad och ha sovit ut om det ska bli bra text. Idag är jag ledig från uppsatsskrivande och kunde därför ta morgonen med snorisen! 

Dagen består av möte med professorn och efteråt ska jag träffa bror min och tjata av oss lite! Jag fullkomligt älskar att ha min bror och hans tjej här i Göteborg!! De flyttade hit för ett par månader sen och det är helt underbart! 


Nu ska jag in på mötet, ha en fin dag! 
LOVE,




 


Kommentera här: