I bilder

På väg ut till jobbet i söndags! 

Hittade denna i jackan på väg till jobbet :) 

En glad unge hängde med pappa! 

På måndag tog vi oss till Liseberg! 



Pussa kaninen! 

Liseberg bjöd på barnteater som Colin tyckte om! 

Far och son! 




Mor, far och två mosade näsor!


Svinkallt var det, skönt med lite värme!

Efter Liseberg åkte vi förbi Addes pappa och Colin fick julklappar, vi fick varsin tomte med whisky/vin i! Mycket uppskattat! ;)

Idag var jag och shoppade med min mamma i stan och när jag kom hem var det mys på högsta nivå! Hålla handen är ett måste <3 

Blondies

När skrutten somnade gjorde jag lchf bröd. Färdig mix finns i hälsokostbutik, 60kr.

Resultatet var nice! Nästa gång ska jag dock ha större form så brödet blir luftigare och lite extra havssalt i! 


Så jobb, mys på Liseberg, shopping, mys i soffan och bakning är vad vi har gjort sen i söndags! Nu blir Sons of Anarchy men min bättre hälft! 

Jag önskar er allihopa ett gott nytt år! Fira så ni spricker! Jag firar med familjen  och det kommer bli underbart! 

LOVE
P

Kommentera här: