Trött och sliten

Jag vet inte vad som händer men de två senaste gångerna tappar jag och min svägerska (igår även min bror) tidsuppfattningen. Vi sågs igår direkt efter mötet med professorn och skulle fika... Det hela slutade att vi käkade ute, drack lite vin och tog över dansgolvet alla tre. Det var en sjukt rolig kväll! Sorry att bilderna är dåliga, glömmer kameran hemma och iPhones kamera är ju inte av högsta kvalité direkt. 

Lite halvt sliten efter mötet med professorn men glad!

Så sjukt gott med carpaccio! En stark favorit, men för lite för ett matvrak som jag!

Vi började i Vasa och avslutade på Dubliners... Inte mitt ställe direkt men måste säga att det är väldigt god stämning där! 



Men nu är det slut på det roliga! Nu ska jag faktiskt ta ledigt från uppsatsen, jobba två nätter och en kväll och sedan bara vara mamma! Liseberg, släktträffar, utflykter och annat mysigt står på schemat. Jag börjar med att jobba natt idag och släktmiddag imorgon! Så nu ska jag faktiskt lägga mig och sova så att jag orkar hålla mig vaken från 21 till 07!

GOD JUL PÅ ER! 
Love
P

Kommentera här: