2014 var.....

2014 var ett bra år, vi hann med mycket och viktigast av allt spenderade vi året tillsammans!
 
Året började med att jag slet som en dåre för att gå ner graviditetskilon, njöt samtidigt av mammaledigheten, Colin började gå (10,5 månad var han då) och tjata. Sedan fyllde Colin ett år och hade ett fantastiskt dop, vi var på ett roadtrip genom Värmland under sommaren och fortsatte njuta av värmen både hos Addes pappa på Tjörn, min mammas uteplats och våran stora balkong. Vi badade i havet och hängde i Slottsskogen, jag besökte Roni både i Kalmar och i Stockholm, Adde tatuerade sig, min bror flyttade till Göteborg, jag tog upp mina masterstudier och började jobba på Sahlgrenska, jag fick praktik på Ernst & Young (börjar 19 januari 2015), vi var på flera lägenhetsvisningar, det blev en hel del möten med vänner - från tjejkvällar till utgångar. Jag och Adde firade våran födelsedag ihop med nästan alla våra närmsta vänner, Jag och Colin åkte till Polen och hälsade på släkten tillsammans med min mamma och moster, Colin började på dagis, Adde blev samtidigt pappaledig 2 dagar i veckan (det är han fortfarande), jag och Adde såg till att unna oss ensamtid så ofta vi kunde och har både vart på romantiska middagar och myst en del ensamma hemma!
 
Inför 2015 har jag egentligen inga löften annat än att ta det lugnt och andas ut emellanåt. Jag är en person som ska ha allt eller inget men jag måste nu inse mina begränsningar och börja tänka efter! Detta året satsar jag på min karriär, familj och vänner. Jag och Adde är duktiga på egentid faktiskt, antingen när Colin somnat eller när han sover hos min mamma men vi ska ändå försöka se till att få ännu mer ensamtid och uppskatta varandra mer än vad vi redan gör! Annars får det nya året helt enkelt bli som det blir, jag känner på mig (med lite facit i handen) att det här året kommer bli väldigt händelserikt så håll utkik =) 
 
Här kommer lite bilder från 2014
 
 
 
 

Kommentera här: