Boots!

Godkväll! 
Oron är över! Idag hämtade jag ut mina stövlar! Efter två månaders letande hittade jag äntligen dessa på Nelly.com för 499kr, hur underbart? En dag innan jag börjar praktiken liksom, vilken tur, annars hade jag väl fått gå i mina höstboots som inte är särskilt varma! Ni som är studenter får även 10% rabatt och kammar dessa hem för 450kr! Väldigt bekväma, väldigt snygga, ser professionella ut men en aning små i storleken. Jag har 37 men tog 38 och det var ju tur, nu kan jag både ha en varmare och en tunnare strumpa i. Passformen är perfekt och jag som inte har världens smalaste vader kan ha dessa utom problem! Nu låter det som reklam här men det är det verkligen inte!

Länk http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/skor/vardagsskor/nly-shoes-427/flat-knee-high-boot-428707-14/#

Bild lånad från nelly.com

Bild lånad från nelly.com

Egen bild. 


Shoppa loss :)
LOVE
P






Kommentarer:

1 Elina:

Hej!

Såg att du också köpt dessa skor från Nelly. När du fick dom, upplevde du någon konstig stank från lädret? För jag köpte de bruna och de svider i näsan när man känner lukten.. :/

Mvh

Svar: Hej! Jodå de luktade lite lim men bara första-andra gången sen försvann lukten :) tänkte inte på det så mycket!
Vargmorsan

Kommentera här: