Diskad bebis!

Godkväll! 
Väldigt lugna dagar här hos oss just nu, lagom innan stormen börjar på måndag. Colin började dagis igår efter 6 veckor ledighet och det gick bra, förutom att han ställde till ett krig när han inte fick ta med sig leksaksbilen till bordet då dagis serverade lunch. Vi fick hem en minst sagt uppriven kille igår, men idag gick det hur bra som helst och Colin var på strålande humör! Förutom min skeva period - krig mellan min hjärna och mitt hjärta så händer det inte så mycket. Snart praktiserar jag heltid och får förmodligen se Colin ett par timmar om dagen vilket känns hemskt samtidigt som jag vet att denna praktiken kommer lyfta mitt cv extremt som sedan kommer ge mig möjlighet till en grym anställning... Jag får trösta mig själv med att jag inte är den enda morsan i världen som får ta en heltidstjänst. Imorgon blir det jobb på Sahlgrenska (det gick bra med min ledighet hela veckan haha), på fredag tjejkväll, helgen består av att försöka köpa möbler till Colins rum och på måndag börjar jag praktik. 

Uppdatering och bilder från tjejkvällen kommer under helgen, kan bli kul. Tre polacker och en norrlänning! ;)

Det nya hemma är att Colin vill sitta vid diskbänken och pilla med vattnet, man hinner få ryggskott, ont i benen och bli gammal ungefär innan han vill därifrån... Skitkul och underhållande för Adde som stått vid diskbänken med Colin ett tag idag! 


LOVE
P

Kommentera här: