Världens bästa bantningsmetod!!

Hemskt mycket hej! 

Dålig uppdatering - jag vet! Haft en hel del att göra! Eller rättare sagt valt att helt och håller ägna mig åt familj och vänner! Vi har varit på lekland, myst hemma, jag och Colin hängde hos mamma i ett dygn när Adde hade grabbkväll, jag har umgåtts med mina vänner, haft parmiddag och spelkväll med en av mina vänner och hennes pojkvän igår och idag var vi på söta Leos 2 års kalas! Hela veckan har vi helt enkelt vart upptagna med att träffa underbara människor! Imorgon jobbar jag och sen är jag ledig en vecka innan praktiken kickar igång! Spännande!

Som rubriken lyder har jag även hittat världens bästa bantningsmetod, i alla för mig. Vegetarian. Varför? Jo, för att jag har sedan nästan två veckor tillbaka inte haft en aning vad jag ska äta. Jag har valt att bli vegetarian och mina middagar har smakat.... Hemskt! Det mesta åkt i papperskorgen och jag levt på frukt, grönt och knäckemackor haha. Jag mår mycket "lättare" i kroppen men jag får definitivt inte varierad kost, jag hittar inte proteinkällan jag gillar. Ganska trött på quorn just nu, tips?! Jag tror jag får börja äta fisk för jag har gått ner 1,5 kilo och det är lite oroväckande. Jag äter inte mjölkprodukter eller mat som innehåller gluten heller och det är för att jag är intolerant mot dessa. Jag får helt enkelt äta glutenfria knäckemackor och babyspenat-mango-smoothies resten av mitt liv hahaha. 

Inlandsproblem? 

I vilket fall som helst här kommer lite bilder från veckan:






Slängkyss! 
Love
P

Kommentera här: